länge sedan

Var länge sen jag skrev något i bloggen och det har sina orsaker.

För det första flyttade vi för lite mer än en vecka sedan. Vi bor nu hemma hos mina föräldrar där vi har inrett gästrummet till vårt rum. Här kommer vi spendera lite mer än ett år. Hoppas tiden går fort :)

Sedan har jag självklart varit upptagen med att dels få upp alla våra saker här, alltså våra kläder och det nödvändiga vi behöver, resten har vi i ett förråd vi hyrt.
Sedan har vi städat ur lägenheten och i torsdags lämnade vi nycklarna vilket kändes helt okej. trodde det skulle bli jobbigt men det blev inte så jobbigt, kanske för att vi hela tiden tänker att vi gör det här för vår framtid.

Det allra jobbigast den senaste tiden är att Connys älskade Farmor gick bort i söndags :( Hon är otroligt saknad och himlen har fått en underbar ängel.

Vet inte om jag kommer behålla denna blogg eller om ni kommer att få se mig på annan plats. Jag återkommer om det!

Ha det så gott så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback