Måndag och jobb

Har jobbat hela helgen men hann även med en mysig middag och bio med C och hans vän Bobo. Trevligt var det och en mycket bra film. C har även börjat packa ihop vår lägenhet, en ängel är han, min prins på vita hästen precis som i sagorna. Klyshigt? Javisst men så sant så!

För övrigt har jag jobbat varje dag sedan förra måndag och känner att min förkylning jag haft sedan nästan två veckor tillbaka fortfarande ligger och lurar där. Men jag skjuter bort det och har ett fullspäckat schema iaf. Arbetsnarkoman, plugghäst och ständigt rädd för att ha tråkigt är tre egenskaper som beskriver mig som bäst just nu... kan också tillägga dålig bloggare haha

Jag har sedan länge kommit fram till att jag trivs som bäst när jag småstressar. Risk för hjärtinfarkt i vissas öron, ljuvligt i mina. Har jag inte något att göra ser jag till att göra planer. En rastlös själ men andra ord. Minns inte ens när jag hade en dag jag inte gjorde någonting men konstigt nog saknar jag inte det. Att vara driven är receptet för att lyckas enligt mig.

Imorgon efter jobbet väntar ett roligt och spännande möte. Vill som sagt inte berätta något eftersom det finns för många frågetecken men med tiden klarnar saker och ting upp och det längtar jag efter. Kanske en släng av kontrollfreak?

På onsdag händer det roliga saker. Ska ut på ett äventyr med min älskling och det har jag sett framemot ett par veckor nu. Kommer bli underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback