Wanna

I fredags vid lunch ringde jag Wanna för att försöka boka tid att fixa mina naglar. Fick en tid redan samma dag så jag gick dit vid 17, hon är alltid gullig och fixar tider fort!

Var på tiden att jag fyllde på naglarna för dom va inte snygga, växer ju som ogräs :) Har gjort naglar många många gånger men ingen är så bra som Wanna! Dels går det fort, ca 50 minuter att fylla på vilket underlättar för jag har inget tålamod att sitta där flera timmar sen håller som hur bra som helst, sitter som berg!

Lite innan och efter bilder

 

Förra gången valde jag glitter tippar men denna gång körde jag vanlig fransk, mindre att pyssla med hemma själv :)

Dags att krypa till kojs, jobb väntar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Martina

Sååå fint med fixade naglar, funderar med på att börja igen :)

puss

2010-01-17 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback