så va de med de

Har inte hållt mig borta från bloggen frivilligt för jag har velat blogga om en massa saker men jag har haft otroligt mycket att göra så tiden har inte funnits där.

Jag jobbar otroligt mycket nu Hej super lön! bara denna vecka ligger jag på 64 timmar... och då har jag inte räknat med mina OB timmar! sedan tar skolan mycket tid. Har en hemtenta som ska in på fredag, den är färdig nu men har inte haft orken att läsa igenom det ännu, får bli imorgon kväll efter jobbet.

Hade en monsterinlämning i en kurs förra veckan som tog otroligt mycket tid, aldrig varit med om liknande! Men nu är den inne och fick veta idag att jag blev godkänd! Lagom kul att det tar månader att göra en uppgift och svaret får man efter 3 dagar haha

Idag hade jag min lediga dag fast särskillt ledig blev jag inte eftersom jag satt och kämpade med tentan. Dock hann jag till Täby C för att luncha med en vän, mycket trevligt! Sedan gick jag runt lite och fick med mig några påsar hem. I en av påsarna blev det en överraskning till C, ett par täckbyxor för skidåkning. Till mig själv blev det en tröja jag spanat in på H&M hemsida men det var för lång beställningstid, jag har ju nada tålamod


Bild: www.hm.se

Sedan köpte jag även en cool rolling stones tisha jag velat ha länge! Det roligaste av allt va lite 80tals prylar jag köpte i form av örhängen, leggings och armaband som jag ska bära på en fest med samma tema nästa helg, kommer bli riktigt kul!
Förresten, har du kvar dina turkosa pumps kussen? låna?

Ikväll har vi lagat god mat och slötittat på TV, sedan har jag filat på de sista raderna och nu är jag klar för en dush och kudden!

Sov gott kära ni, ska inte dröja lika lång tid till nästa inlägg - lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback