borta bra

Vid denna tidpunkt på året brukar vi inte alls befinna oss i kalla och snöiga Sverige utan i varma och underbara Thailand. Jag tror seriöst att jag var thailändare i mitt förra liv för i min värld finns det ingen vackrare plats än just det landet. Som ni förstår befinner vi oss alltså inte där i år. Planerna var att vi skulle åka dit 27 januari  till 8 februari men på grund av vissa omständigheter kommer jag inte att befinna mig där då tyvärr. Ibland blir saker och ting inte alls som man tänkt sig eller hoppats på men desto roligare kommer vi få det nästa vinter när vi garanterat kommer att vara där!

Men jag hänger inte läpp för det, kommer bli en annan resa som vi planerat och som vi väldigt snart kommer att boka. Finns även en del sommarplaner som inte kommer att förbi planer länge till utan verklighet då även det ska bokas. Har jag berättat för er att jag älskar att resa?

Men innan dess drömmer jag mig bort till paradiset


Bilden är privat och får inte användas utan mitt godkännande!


Kommentarer
Postat av: martina

Åh låter spännande, massa planer, gillar vi..

ring genast & berätta....hihih

puss

2010-01-17 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback