Torsdag

Denna vecka har flygit fram och det är redan torsdag!
Igår var jag först på jobbet 8-14 och sedan begav jag mig mot gymmet och spenderade en timma där. Därefter bar det av till Wanna för att fylla på naglarna, blev riktigt snyggt! Valde klassisk fransk manikyr denna gången med. Mina egna naglar har vuxit så mycket att nästa gång det är dags att fylla på är det mina egna naglar som förstärks. Hon använder sig inte av tippar vilket ger ett mer naturligt resultat och det gillar jag! Naglarna ska vara tunna och se naturliga ut och det gör dom när ens egen nagel växer ut så det endast blir som en förstärkning.

Ska snart bege mig mot jobbet, jobbar 14-20 idag.
Har även hunnit att packa lite för imorgon åker vi till Romme och blir där till söndag. Ska bli skönt att komma iväg lite samt att åka skidor. Tusen tack snälla kussen att du passar de små liven här hemma!

Härligt väder idag med, hade velat gå en längre promenad men hinner inte det, ska iaf gå till jobbet så då får jag vara ute och njuta en liten liten stund.

Vi hörs senare!


Förra året i Romme


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh härligt med skidåkning & lite ledighet.

NJUT & ha en underbar helg.

Love ya puss puss



ps bryt inga ben & armar ds

2010-02-11 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback