Barcelona dag 2

Har precis målat naglarna, ble fransk manikyr fast istället för vit topp tog jag svart :) Medan jag väntar på att lacket ska torka så jag äntligen kan gå och lägga mig slänger jag in bilder från dag 2 i Barcelona. Den 25 mars och vi firade 5 år ♥ denna underbara dag. Vi började dagen med god frukost innan vi tog en hop on / hop off buss för att kika runt på stan. Spenderade dock nästan hela dagen vid katedralen segrada Familia som är troligt vacker! Vi väntade över 1 timma på att få ta hissen upp i det högsta tornet. En underbar utsikt och många häftiga kort togs i trappan i tornet
              

Vi hoppade sedan på bussen igen och fortsatte turen med att titta på stan och fina byggnader. Vi åt en god pasta lunch innan vi begav oss tillbaka till hotellet. På kvällen åt vi resans godaste och mysigaste middag.

Tack älskling för dessa underbara fina 5 år. Kärleken mellan oss växer hela tiden och när vi gick hand i hand längst gatorna kändes det som vi va nykära igen!

Det allra finaste kortet tog jag på älsklingen. Hade dock varit fina om han inte höll min handväska men han är fin med handväska med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback