tisdag

tisdag idag men det känns mer som måndag. Eftersom halva veckan har gått imorgon betyder det att helgen närmare sig och det ska bli skönt att få vara lite ledig.

Jobbade idag 14-20 och tiden gick ganska fort emellanåt. har varit trött hela dagen, vet inte varför eftersom jag sovit hyffsat i natt. Lite svårt att andas dock eftersom jag är täppt i näsan, är inne på min 5:e vecka som förkyld! Kan inte ta mer rinexin för jag får ont i huvudet av att ha ätit det i fem veckor *suck* kanske ska hämta ut antibiotikan som läkaren skrev ut, han tyckte jag skulle prova hostmedicinen först och känna efter och visst det hjälper mot hostan men inte åt ont i halsen och nästäppan....Brukar aldrig vara sjuk såhär mycket men det kan bero på att jag förtränger det och jobbar och stressar på. Jag hatar att vara hemma och varva ner är inte något som är möjligt just nu eftersom vi flyttar om drygt 2 veckor! Vila får man göra i graven...

Annars flyter allt på, mer och mer saker blir nerpackade för varje dag och nu är det mesta av våra småsaker nere i lådor och möblerna ekar tomma. Fortfarande blandade känslor men det hjälper att tänka att vi gör det här för att få en bättre framtid. En framtid vi båda drömt om och som kommer att bli otroligt bra även om det kommer att ta lång tid!

Ska lägga mig i soffan en stund till innan det är dags för sängen. Hoppas på en piggare dag imorgon! jobbar 8-14 och sedan när C kommit hem ska vi åka och titta på ett förråd och sedan handla inför fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback