camp Nou

Idag är det långfredag och jag är ledig - härligt!

C ligger fortfarande och sover men jag tvingade mig upp vid halv tio så jag kan somna i vettig tid ikväll för jag ska jobba imorgon.

Tänkte passa på att visa lite bilder från vår första kväll i Barcelona som spenderades med att titta på matchen på Camp Nou. Det var en riktig häftig upplevelse att sitta på den enorma stadion och se på match tillsammans med nästan 100 000 andra människor! vilket tryck och vilken ljudnivå det var! att vi sen satt 3 rader från plan gör ju knappast saken värre!

      

Sådär, de va lite bilder. Har tagit över 100 kort där inne men många är ju rätt lika :)

Och som ni vet i vanligt ordning, är det mina bilder och får inte "lånas" utan att fråga först :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill också till Barca, härligt.

Vill se alla bilder när vi träffas.



VI får ringas darling.



Ha nu e härligt ledig dag.

PUSS på re

2010-04-02 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback