Storstädning

Har varit dålig på att blogga men har helt enkelt inte haft någon lust!

Idag håller jag på att storstäda lägenheten, är klar med badrummet (mest damm) och har redan sprungit några varv till tvättstugan. Använder mig av tvättstugan när det är dags att tvätta sängkläder eller om jag har mycket tvätt. Idag är det båda delarna...

Har ju lovat att visa lite av det kommande köket så det har jag faktiskt fotat för några dagar sedan så det kommer upp idag! Inte mycket ni kan få se eftersom mycket är nerpackat i sina kartonger men jag gör ett försök :)

Sen tänkte jag visa lite bilder från den fest vi hade i lördags som var mycket trevlig. Hjälp vilken stor släkt vi båda har och då var ändå inte alla där!

Bäst att springa ner i tvätten igen sen måste jag få i mig lite lunch, är vrål hungrig!

Återkommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback