Ny vecka

Ny vecka men för mig är det mitt uppe i ett 12 dagars jobbrace!
Helgen har jag jobbat på mitt andra jobb så det har varit fullt upp sedan förra helgen med andra ord.
Dock börjar jag snart bli färdig med mitt projekt jag var anställd för att göra, iofs var ajg klar efter 2 veckor men då fick jag ett nytt projekt. Hon har sagt att hon vill ha kvar mig som extra så vi får se hur länge jag stannar :) Alltid kul att höra att man är duktig *hihi*

Hur som helst, till helgen blir det kalas igen. Jag, mamma som fyllt 55 och mormor som fyller 75 ska firas tillsammans av släkten, mina svärföräldrar och C´s syskon kommer att vara med, kommer nog blir mycket trevligt.

Det mesta har vi köpt till köket så nu vill jag att dessa 3 veckor ska gå fort så vi kan sätta igång! Vill ni ha en tjuvkik?

Ska hoppa in i duschen och sedan väntar hollywood fruar, ska ni se det?


Kommentarer
Postat av: Denise

Ja jag vill se!

2009-09-15 @ 11:36:48
Postat av: Camilla

Bilder!!!

Såg på Hollywood bruttorna.. Herregud säger jag bara.. haha..

2009-09-15 @ 14:44:18
Postat av: Emelie svarar

vill se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback