Måndag

Måndag, ny vecka och nya tag. Det gäller det mesta i mitt liv just nu.

Har en rad olika saker som jag verkligen måste ta tag i denna vecka, det största är skolan. Eftersom jag har jobbat och så så har jag halkat rejält efter i skolan *suck*
Så nu denna vecka blir det att plugga för glatta livet.

Samtidigt måste jag även fortsätta att söka jobb, har inte velat jobba med bemanningsföretag men kanske värt att prova iaf tills jag fått mitt första jobb sen verkar det vara enklare. Tåls att tänka på!

Sen måste jag börja med mina promenader igen, känner mig så trött när jag inte får frisk luft och ut och röra lite på mig. Behöver ju inte vara ett slaviskt promenerande men en liten tur iaf.

Samtidigt måste jag hålla hemmet snyggt, visst får jag hjälp men C är ofta trött efter en hel dag på jobbet och det förstår jag. Han vill gärna städa på helgerna men med 2 katter i en lägenhet måste det dammsugas minst varannan dag, inte ett stort jobb men det måste ändå göras.

Som ni ser kan listan göras lång, allt blir vad man gör det till.

Själv har jag startat dagen med att plugga lite, eller snarare att se över vad som ska göras först så jag kan prioritera vissa saker före andra.

Nu blir et en liten promenad i det härliga vädret. Man märker verkligen att det är höst ute men solen har iaf tittat fram och det ha slutat regna. På med skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback