hus

Är ensam hemma idag, C´s ena bror fyllde år i veckan så C är där och firar. Själv kände jag att det inte var någon större mening att åka ut. Jag jobbade till 19 och ska jobba imorgon så det är för långt att åka dit för några timmar bara. C ska sova kvar, inge kul för honom att komma hem när jag ska gå och lägga mig.

Själv har jag roat mig några timmar med att titta på hus. Vår dröm är att flytta till hus snart. Tyvärr är priserna som dom är i strhlm så vi funderar mycket på vad som är mest värt, att bygga eget eller köpa något...
Sen är det svårt att veta hur mycket lån vi får eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer att få i lön när jag får jobb. Vet ju på ett ungefär men inte säkert. Sen har vi ju en hel del i kontantinsats och mer blir det beroende på hur mycket vinst vi gör på denna lägenhet.
Åhh jag vill lixom flytta nu nu nu men helst igår :)

Har hittat ett jätte fint hus som jag ha spanat på idag, men tyvärr kan jag inte gå på visningen eftersom jag jobbar imorgon....även om man inte köper så tycker jag det är kul att gå och kolla....

Aja, får gå och lägga mig och drömma om det istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback