Delar

Ville så gärna visa er bilderna igår men datorn fick fnatt. Det gick inte att föra över bilder och datorn hakade bara upp sig hela tiden. Ett tag var jag helt förstörd, trodde inte ens den ville starta sig! Men efter en god natts vila (haha) så ville den äntligen som jag ville!

När jag tog dessa kort kom jag på att det inte går att visa så mycket. En hel del saker ligger nerpackade och jag vill inte öppna kartongerna för då kommer missarna att leva loppan med dom! Så det ni får se nu är det enda som jag gick att fota, resten får ni se när vi är klara!

 

Detta är då kaklet, det kommer att vara en silvergrå fog så plattorna framhävs mer. Mycket likt vårt golv fast där är plattorna sstora.

 

En ny blandare och en ny ho. Vi kommer att ha en bänkskiva i ek men den är inte hemma ännu.

 

Här ser ni köksluckan, självklart kommer det handtag till :) den andra bilden visar allt vi har hemma, som ni ser så är nästan allt nerpackat.

Det är svårt att beskriva hur det kommer att bli eller hur det är tänkt att bli men ni får se.

Hällen och ugnen blir det inga bilder på, hällen är nerpackad och ugnen är sen i sin leverans. Hoppas vi får den snart men tills dess får vi leva utan ugn tyvärr men det kommer nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie Brocka

Ska bli roligt att se slutresultatet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback