äntligen

äntligen är det helg!

Som jag har längtat efter denna helg, det är tufft att jobba 12 dagar i rad innan man får vara ledig i två ynka dagar!! Aja, det är ju jag som har valt det så jag kan väll inte klaga heller...

Annars har det inte hänt så mycket, förra gången jag var ledig var vi på IKEA och handalde lite. Imorgon ska vi fortsätta att handla lite för om ca 1 månad börjar vi ÄNTLIGEN renocera vårt kök!!!
Vi kommer att ta det i 2 etapper tror jag, så först ut är ny ugn, häll, kakel, bänkskiva, ho och blandare samt nya lampor. Tror det kommer bli grymt och självklart kommer det före och efter bilder (även om det nästan aldrig är någon som kommenterar bilderna :P )

Hur som helst, nu väntar jag på att pajen ska bli klar i ugnen, gör en likadan paj som vi bjöd på när jag fyllde år. Broccoli, kantareller och skinka *mums* till det blir det en god sallad!

Sen ikväll ska vi titta på en film, en shoppaholics bekännelser. Jag har läst många av hennes böcker och jag älskar dom! Lättlästa och riktigt tjejiga.

Vi "ses" snart igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser framemot bilderna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback