suck

Ibland blir jag såå trött!!

Vi beställde vår ugn i slutet av augusti, vi skulle få den i september. 4 dagar innan den beräknade leveransen får vi veta att vi inte kan få den utan att den kommer 15 oktober. 15 oktober passerar och den 19 får vi äntligen hem den! Jippi tänkte vi ända tills vi packar upp den....då har nötterna tappat den så den är helt intryckt på baksidan *suck* ringer upp ikea och blir inte särskillt trevligt bemött. Får iaf veta att vi kan få en ny 29 oktober så nu gällder det att hålla tummarna på att den kommer då. Vågar nästan sätta pengar på att den inte kommer komma den 29:e

Sen får vi ingen kompensation som helst vilket jag tycker är under all kritik!!! DÅLIGT IKEA!!!!

Aja, bara att ruska av sig det hela antar jag. Jag tänker inte sova dåligt om natten för deras skull iaf!

Annars flyter allt på, tack Karin för din kommentar. Tog till oss den och beställde en svart diskmaskin, får se när den dyker upp!

C ska ut till sina föräldrar i helgen och fixa luckorna så målet är att få det klart till nästa helg!

Nu är det dags för sängen

Kommentarer
Postat av: Karin

Riktigt dåligt av dem att hantera situationen på ett sådant sätt. Har ni fått prata med någon chef på varuhuset om det? Annars hade jag krävt att få prata med högsta hönset där. Enligt lagen borde ni ha rätt till nån form av prisavdrag. Vad roligt att ni beställde en svart diskmaskin, kommer att bli jättesnyggt. Är den också från Electrolux?

2009-10-23 @ 08:32:08
Postat av: Karin

Har eran ugn kommit idag? Har hållt mina tummar för er. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback