Torsdag

Sitter och pustar ut och eftersvettas. Har varit ute på min vanliga runda på 30 minuter, idag sprang jag även några hudnra meter. Från nästa vecka ska jag fortsätta springa längst en raksträcka jag passerar och när jag klarar av det utan problem så ska jag lägga på lite i taget tills jag orkar hela rundan.

Idag ägnar jag dagen åt att plugga, har fortfarande inte fått något svar så vi fortsätter att skriva så får vi se när vi får besked.
Ska även tvätta en massa, återkommer om det lite senare eftersom det ingår i en behandling vi genomgår med missarna just nu.

Nu blir det en välbehövlig dusch, hade velat tvätta håret men skulle egentligen vänta till imorgon så det är fräsht under helgen så jag får väll vara lite svettig i håret så länge :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är, fortsätt kämpa!

Postat av: Karin

Läste om strulet med din uppsats. Hoppas att det löser sig för er. Handledaren kan ju inte bedöma huruvida ni hinner klart eller inte när ni har en hel vecka kvar. Min ska in till handledaren den 20:e och det är ju först då han kan bedöma om jag får gå upp med eller inte. Gå till er kursansvarig annars, för jag hade blivit tokig om min handledare hade sagt så. Lycka till, håller mina tummar.

2009-05-14 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback