promenad

Började med viktväktarna igen förra veckan, åter igen ska det få ta den tid det tar men denna gång ska jag motionera mera.
Har lovat mig själv att gå minst 3 gånger per vecka och jag gick en gång igår och idag blev det två promenader. Först gick jag min vanliga runda på 30 minuter imorse och nu ikväll gick jag en 40 minuters vända med min moster. Så mycket roligare att ha sällskap och tiden flög fram. C hatar att gå och jag är inte redo att börja jogga så då får jag gå själv.

Målet är att kunna jogga inom en snar framtid.

Har även köpt träningskläder och nya skor, ska visa imorgon!
Om jag inte går minst 3 gånger i veckan har jag lovat C att då är det köpstop resten av året så det är bara att ta sig i kragen och gå

Så skönt att få det avklarat och känna svetten för då känner man att det ger resultat.

Nu blir det duschen och om en stund sov dags

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till =)

Postat av: bea

Till Emelie: tack så hemskt mycket :)

2009-05-14 @ 13:15:45
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback