Onsdag

Hej igen!
Sitter självklart inte och äter frukost sedan igår men har inte hunnit skriva någonting tyvärr! Vill så gärna skriva om vår fantastiska resa men vill inte skriva slarvigt om den så det får vänta...

Just nu skriver jag så fingrarna glöder, sitter och skriver på vårat examensarbete såklart! nu är det inte många dagar kvar tills jag är klar med denna skola! Fast jag har ju trots allt 2 resttentor kvar att göra så än är jag inte fri...samtidigt vet jag ju inte om jag ska studera nästa år eller itne så därför kommer min examensfest att få vänta tills jag känner att nu är jag verkligen klar och jag kommer inte att återvända till skolbänken (eller nåja vi har inga skolbänkar)

Lite pressat jut nu då vi har en hel del kvar och det ska in imorgon 13.00. Betar iaf av mina punkter som jag satt upp i min anteckningsbok men det återstår ett X antal punkter fortfarande så det kommer bli en lång dag, kanske till och med natt...
Men som jag tidigare skrivit så arbetar jag bäst under press...eller jag intalar mig det iaf :)

Som ni säkert förstår kommer bloggen just nu i sista hand, den lilla tiden jag har över går till C och hemmet men jag kommer snart att uppdatera, om inte tidigare så imorgon efter 13.00 då jag skickat in det jag måste bli klar med

På återseende!

ps. när jag väl kommer skriva så ska ni få ta del av våra dagar i Budapest men även den shoppingen jag gjorde där. Har köpt världens snyggaste skor (enligt mig då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback