Lördag

God morgon!
Fast in morgon startade för ett tag sen. Zorro har en förmåga att väcka en lite när som, då trampar han runt och kurrar och vill mysa. Jätte gosigt men ibland kommer han vid 5 tiden och det är inte lika mysigt. Idag kom han iaf vid 8.20 sen låg vi och myste till 8.40 och då klev jag upp.
Gav dom lite lyxmat (tonfisk) för dom var så otroligt duktiga igår!

Mamma kom vid 6 tiden igår morse, visste knappt var jag var eftersom jag var så trött. Vi åt frukost och när C gick till jobbet strax efter 7 började iv städa. Oj vad lång tid det tog och vad jobbigt det var. Hela dagen var som ett långt träningspass. Mormor kom också förbi och hjälpte till. Gulliga mormor som tvättade alla glas och allt i vitrinskåpet och som även putsade fönster och lagade lunch.
Vi belv klara precis när C klev innanflr dörren strax efter 4!
Fast då hade vi badrummet kvar så det fick han göra medan ja strök gardiner och la tillbaka alla saker vi plockat bort.

Sen åkte vi och köpte mat för ingen orkade laga mat. Efter det bäddade vi sängen och pustade ut med en beck film

Tusen tack mormor och mamma, jag älskar er!

Idag började jag dagen emd att slänga in en tvätt och gå ut på promenad under tiden. Nu rullar maskin nummer 2 och jag ska göra mig iordning.

C´s mamma, pappa, mormor och farmor kommer hit om en stund för vi ska hem till mina förädlrar idag allihop. Kommer bli trevligt, gillar att de kan umgås och tycker om varandra!

Ska ta med mig kameran så det lär bli några bilder ikväll eller imorgon!

Ha en super bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vilken dag, så duktiga ni varit.

Hoppas ni får en mysig lördag tillsammans.

Kramar

Postat av: Camilla

De kom äppeljuice idag!!! =)

Sen har vi beställt laktosfria grejjer, så nu jävlar =)

2009-05-16 @ 16:34:14
Postat av: Emelie

Tack snälla, känner mig dock inte så fräsch men alltid skönt att få lite "fusk"färg på kroppen ;)

2009-05-17 @ 21:45:26
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback