Kass

Haha vad kass jag är, glömde bort kameran helt igår så det blev inga bilder.
Vi hade det väldigt trevligt iaf. Vi åt och åt och åt lite till kändes det som, mamma hade gjort väldigt god mat *mums* först var det plockmat i alla olika former och lite senare grillade vi. När man är hos dom längtar vi verkligen till hus men eftersom jag inte har en ordentlig inkomst ännu får det vänta. Men om ca 2 år är det tänkt att vi ska börja bygga vårt hus och bygga vår framtid på andra plan.

Idag åkte vi till Täby centrum, köpte lite småsaker här och där, bland annat en vindjacka jag kan ha när jag är ute och går. Det är för vamt i tjcoktröja så denna kommer bli perfekt tills man kan börja gå i linne.

Efter det har vi bara tagit det lugnt här hemma och pysslat med lite småsaker.

Nu ska vi se en film innan det är läggdags. Imorgon ska jag in till stan och träffa A, vi ska skriva avslutningen på vårat arbete. Har för övrgit fortfarande itne fått svar ffrån läraren vilket är otroligt frustrerande och mycket dåligt från skolans sida! kommer ge en ordentlig utvärdering kan jag tala om!

Förresten, vad vill ni läsa om i min blogg? vad ska jag skriva mer om? Kanske ska göra ett inlägg imorgon med ett foto i timmen? vad sägs om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback