dåligt

vet att min uppdatering är under all kritik men ni kanske har slutat läsa här inne?

Hur som helst, vi kommer att redovisa vårt examensarbete på fredag och därför har jag legat begravd i plugg. Desseutom hade jag lovat att jobba en del innan jag visste att det skulle bli av så nu har jag en massa timmar som jag måste spendera där.

Hur som helst, det får bära eller brista helt enkelt! Men vi ger aldrig upp och det är huvudsaken!

Jag måste be om att få återkomma när allt har lugnat sig, alltså på lördag för på fredag direkt efter min presentation ska vi åka till Amy (C´s ena brors flickvän) som tar studenten. Kanske åker hem lite tidigare för att korka upp en skumpa åt mig själv eftersom även jag då tagit examen :)

Tack snälla Karin för dina fina ord! Vad ska du själv skriva om och vart läser du?
Lycka till på måndag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt, så glad jag blir för din skull. Det lönar sig att kämpa på och att inte ge upp. Jag läser på Högskolan i Kristianstad och skriver om det fackliga medlemsraset. Hoppas att det kommer att gå bra för er imorgon. Ska hålla mina tummar! Kram

2009-05-28 @ 09:47:24
Postat av: Karin

Ser att du inte har gjort någon uppdatering sedan sist. Ville bara höra hur det var med dig och hur det gick för er i fredags? För mig har det gått bra, fick ett G+ utan kompletteringar. Får kanske vara glad för det då min examinator underkände samtliga han hade ansvar för. Hoppas på en uppdatering snart. Sköt om dig! Kram

2009-06-01 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback