budapest - avresedagen

Då ska jag berätta om vår jätte mysiga resa. Det började med att jag köpte flygbiljetter till oss utan att C visste om det. På vår årsdag åkte jag till hans jobb där jag lämnade blommor och ett kuvert med biljetterna i. Detta lämnades i receptionen så han inte såg mig, ibland får man bli lite barnsligt överraskande :)

Hur som helst, vi valde ett hotell efter läge och hittade ett som verkade bra till ett vettigt pris (återkommer om hotellet)

Den 29 var det dags att åka, efter att flygbussen droppat oss på arlanda gick vi för att växla pengar. Efter det åt vi middag innan vi tog lite dricka i en bar och väntade på att få gå ombord. Nerresan gick jätte bra och hör och häpna jag somnade inte en enda gång!

    

När vi väl kom fram var klockan ganska mycket så vi hoppade in i en taxi och åkte mot hotellet. Väl där var det incheckning och sedan en titt på rummet. Rummet var ungefär lika stort som en flygplans toa men det duger eftersom vi inte hade tänkt vara där så mycket! Resten av hotellet var mycket fint men pool och allt möjligt.
(Jag behöver väll inte nämna att mitt emot hotellet låg det en erotisk klubb? Hur kommer man på att lägga en sån klubb mitt emot ett 4 stjärnigt hotell?)

 

Efter att ha packat upp lite snabbt var det skönt att få gå coh lägga sig och längta efter nästa dag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin present =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback