Budapest - 4:e dagen

Då kom vi fram till vår sista dag, vi hade iaf hela dagen på oss eftersom flyger gick väldigt tidigt dagen därpå.

Vi bestämde oss för att gå runt på stan och bara vara. Vi gick ner och åt frukost som vanligt på det där bufféstället. Sen gick vi in mot stan, vi trodde att dom öppnade 10 men dom öppnade bara 11 så för att ha något att göra gick vi till det välkända kafét och fikade

Efter fikat gick vi runt co hshoppade (eller jag shoppade lite)

Vi åt en jätte god lunch och det var verkligen nostalgi på hög nivå eftersom när jag var där för några år sedan med Martina hittade vi denna underbara lounge. Nu hade dom iofs satt upp en uteservering som inte var riktigt lika fin men innuti är det en riktigt härlig miljö.

Vi orkade inte gå så mycket på stan för det var otroligt varmt. Istället bestämde vi oss för att åka ut till Margit ön och titta där. Där var det massor av folk i parken eftersom det var mors dag.

Vi gjorde något väldigt kul, vi hyrde en cykel som vi trampade runt tillsammans. Riktigt roligt och på köpet hann vi cykla runt och se hela ön. Det var väldigt vacker!

När cyklat runt en timme tog vi en välbehövlig paus

Vi åkte tillbaka till hotellet för att göra oss iordning och gå ner på stan för att äta en sista middag. Vi åt på en jätte god italiensk restaurang, C åt pasta och jag åt en pizza sen delade vi på en flaska rött

Vi fick gå och lägga oss tidigt eftersom vi skulle upp väldigt tidigt, 04.00, flyget lyfte 7.20

Tack C för en underbar resa!