begravd

Japp, jag har varit begravd i böcker och datorn sedan jag skrev förra gången! Nu är jag sjukt vimmelkantig och har ont i huvudet, men det har ju aldrig påståtts att studentlivet är speciellt glammigt :)

Hur som helst, nu har vi skickat in en reviderad version till vår handledare så nu är det återigen väntan på om vi får gå upp nästa fredag eller inte...blir det inte så så måste vi vänta till slutet av augusti men jag tänker inte sitta och deppa för det! Somamren är snart här och semestern är iofs en bit bort men snart ändå här. Jag ska inte hänga läpp för jag är nöjd med mig själv och vad jag har presterar. Man kan aldrig göra mer än sitt bästa och det har jag gjort! finns faktiskt andra saker här i livet att bli upprörd på!

Hur som helst, om vi får presentera nästa fredag är det dags att lägga i en växel igen och köra på annars ska jag sätta mig med mitt CV och finslipa det. Sedan åker det upp på monster och andra platser. Det kommer även hamna i många företags brevlåda, skam den som ger sig!

Vad har ni haft för er?
Här är det fortfarande inge roligt väder men det regnar iaf inte! Har inte hunnit ut på en promenad men om min moster har lust blir det en ikväll annars får jag gå ut själv. Egentid är bra!

Dags att göra middag till min älskade man så den är färdig när han kommer (hemmafru varning) men jag gillar ju att laga mat så jag klagar inte!

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart, vad är det nu du heter där?

Postat av: Anonym

Då lägger jag till dig direkt =)

2009-05-22 @ 22:51:56
Postat av: Karin

Ville bara kika in och höra hur det har gått för dig vad gäller examensarbetet? Har allting löst sig så att ni får gå upp med den på fredag? Jag ska gå upp med min på måndag och är jättenervös. Lycka till!



2009-05-27 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback