Zorro!

Japp lillen fick namnet Zorro!
Han är en cool liten skit, stor i orden men liten på jorden så Zorro passor honom bra!

Det går även bättre mellan dom, det största framsteget var att Tiger tvättade honom *yeey*
fast dom bräkar rätt vild ibland!

Zorro är verkligen en supermysig katt, så fort man sätter sig ner än han där och hoppar upp i famnen. Tiger är inte alls så, allt är på hans villkor så det är mysigt att ha någon i knät

Nä nu blev det mycket kattprat men ja gmenar om alla andra får skriva om sina barn måste jag få skriva om våra kissebarn :)

nu blir det film innan sängen, är väldigt trött idag men ska jobba imorgon med så ingen sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart man skall skriva om sina familjemedlemmar. Kisarna blir ju era små bebbar :)

2009-03-02 @ 08:04:38
Postat av: Denise

hehe, jag får alla att gråta. jag gråter själv när jag skriver den=)

vill träffa dig snart! och Tilde med!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback