ursäkta

Ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering men just nu är det totalt katastrofalt mycket! Har 2 hemtentor, en inlämning, ett PM och en opponering plus mitt examensarbete så jag har att göra...

Men snart lugnar det ner sig och vi kan äntligen lägga fokus på examensarbetet för jag tror det kommer bli riktigt roligt!
Vi har valt att skriva om SMS lån - falsk marknadsföring.

Igår var jag som sagt i Uppsala och pluggade hos A, idag var hon hos mig...vi fick klart väldigt mycket så vi bestämde att skriva klart det sista var för sig imorgon. Blir nog bra

Ska sova ut imorgon har blivit förkyld igen! Jag är alltid sjuk numera men jag tror jag vet vad det beror på! Jag sover på tok för lite och min kropp börjar verkligen säga ifrån nu! Sen tar jag inga vitaminer och mina kära kunder hostar ner mig...sen behöver jag nog ta och röra på mig

Imorgon ska jag börja ta vitaminer och lägga mig i tid för det går inte att sova 5 timmar per natt i snitt. Jag, eller ja min kropp, orkar verkligen inte med det längre!

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen bädda ner mig

sov gott

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna för dig!

Du kommer klara detta =)

2009-03-19 @ 08:45:38
Postat av: Emelie

Kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback