Tisdag

Idag har jag inte gjort mycket vettigt tyvärr! Tvättade alla skidkläder så nu när dom har torkat ska vi köra dom till mamma och pappa. Tyvärr har vi väldigt litet förråd så vi har mycket hemma hos dom men när vi flyttar igen så kommer odm slippa ha våra saker :) Ett stort föråd (och självklart en walk in closet) är mitt krav!

Hur som helst, håller på att laga mat. När C kommer hem ska vi åka till IKEA. Vi har ju skinnstolar i köket och katterna busar mycket nu när den lilla är så liten. Tiger vet om att han inte får gå på stolarna men den lilla har inte lärt sig ännu så vi ska köpa några provisoriska överdrag till dom så dom itne blir alldeles förstörda. Sen blir det  väll ljus med om jag får för C haha

Filmen igår var helt okej, störde lite att den var på spanska men den var inte alls så läskgit som jag trodde. Visst hoppade man till ibland men den var som sagt okej.

Idag är det tv hela kvällen ju! Först linda rosings program som jag abra måste se för jag tycker det är så patetiskt! sen är det hemmafruarna och sen christine :)
Jag som verkligen skulle behöva plugga lite idag....tur att det finns fler dagar den här veckan :)

Återkommer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback