Sova

Snart ska jag gå och sova! Har den senaste tiden sovit väldigt lite, ca 5 timmar varje natt men det beror på att jag har så mycket att göra med skolan. Därav har bloggen kommit i sista hand med!

Iaf, har ju jobbat varje dag sedan i fredags och nu börjar det kännas kan jag lova. Även om jag denna vecka bara jobbar 8-14 så känns det i hela kroppen. På morgonen är allting väldigt intensivt där, det är inte bara att komma dit vid 10 och öppna. Det är så mycket som ska förberedas och det tar tid och kraft. Känner av rejält i ryggen idag men sen kan det också bero på att jag suttit och skrivit på datorn sedan jag kom hem...

Vi var och vaccinerade Zorro idag, han var jätte duktig sa inte ett pip :)
Sen tog vi upp det där om att vi tror han är sjuk men det var han inte. Anledningen till att han är dålig i magen berodde enligt henne på att han fått annat foder hos sin ursprungliga ägare. Men om det inte gick över till nästa vecka skulle iv ge honom lite ris eller fisk så skulle det lösa sig. Tur att det inte var något allvarligt iaf!

Till något helt annat!
Har hittat en supersnygg jacka som jag vill ha till i vår, eller det är väll en blandning av en jacka och en kavaj. Ska se om jag hittar en bra storlek och köpa den tänkte jag men när jag ska få tid till det vet jag inte...

bäst att hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, klockan ringer 7 imorgon. Sen kommer även Robert med flickvän hit på middag imorgon så det blir riktigt kul! tyvärr flyttar dom snart till holland så man lär väll inte se honom så mycket men vi får hälsa på :)

sov gott

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att det inte var något allvarligt med kisen.

Postat av: martina

Hälsa Robert från mig.

Skönt att höra ang zorro...



puss puss

2009-03-04 @ 10:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback