semestersvenskar

Sitter och tittar på semestersvenskar på TV. Kan inget annat än att längta tillbaka! Saknar Thailand otroligt mycket när jag inte är där och nu kommer det nog dröja några år innan vi är där igen men man vet ju aldrig....

Ibland känner jag att efters skolan vill jag ta ledig 3-6 månadero ch bara resa runt där och kanske jobba lite någon stans....det hade varit riktigt roligt! Fast å andra sidan måste ju livet fortsätta, skaffa jobb, byta boende och så vidare....

Men det är svårt att sluta längta när man ser vart dom har filmat och man själv har besökt nsätan alla platser...

Ikvällens avsnitt var dom på en strand (där dom fick veta vart som ska åka nästa år) vi också besökt och verkligen tyckte om!

  
Bilder; privata

Kommentarer
Postat av: martina

JAAAAAAAAAAAAa vi drar i 3 månader.. hhiihihih

du vet att man kan resa & ha ett liv hemma med va?

glöm inte det min kära vän.

dock behöver man inte vara borta i 3 månader...

:)



love you

puss

2009-03-11 @ 21:19:12
Postat av: Denise

Jo jag vet, jag blir bara så frustrerad när jag inte har några kläder.. men som sagt, vårt mirakel är viktigast=)

Postat av: bloggen om sex!

Läs gärna min första sexkrönika och dela med dig av dina åsikter!



Ha en fortsatt bra kväll! :)

2009-03-11 @ 22:31:07
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback