Lunch

Sitter och äter lunch, kanske lite sent men eftersom jag alltid äter frukost lite senare och inte precis när jag stigit upp blir det en senare lunch med. Har fått prover från jobbet att testa, C valde såklart den som lät godast när han tog en till matlåda imorse. Han fick den med pesto pasta och kyckling *morr* nästa gång ska jag gömma den godaste haha
själv fick jag bulgur med kebabkött och den var inte så toppen tyvärr! Bulgur är gott och jag gillar kebab men inte den här!

Annars har jag precis varit i centrum och handlat lite nödvändigheter. C var sugen på fiskgryta så jag ska snart slänga ihop en. Ikväll ska jag och mamma till Täby för att gå på MQ´s spring event! Får se om C följer med...

Har suttit med hemtentan hela dagen *suck* så sjukt svår är den!! Nu väntar jag på hjälp från läraren via mail men hon har inte svarat de senaste 3 timmarna..men jag sitter ju knappast i sjön eftersom jag har ännu en hemtenta i ett annat ämne...ibland är livet härligt..eller inte!!

Bäst att äta upp och sen fortsätta svara på dumma frågor...

Kommentarer
Postat av: martina

Tänkte med gå på MQ spring news men det snöar och e pissväder här nere, så tänker icke gå utanför dörren hiihi

pussa

2009-03-12 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback