länge sen

Det var länge sen jag skrev men har helt enkelt varken haft tid eller lust att skriva. Händer inte så mycket i mitt liv haha det mesta består ju av jobb och skola.

Helgen var bra iaf, jobbade både lördag och söndag men eftersom jag jobbade med Camilla gick helgen fort och det var mycket roligare än i vanliga fall!
I lördags var C och spelade poker med sina polaren och sen körde dom utgång så jag var ensam hemma. Köpte med mig sushi och tittade på program på datorn :)

Igår var A i sthlm och vi satt på stockholms universitet och skulle plugga. Det gick inte sådär jätte bra eftersom vi körde fast men nu har det löst sig och vi skriver på igen. Idag sitter vi på varsitt håll men imorgon blir det uppsala för mig.
Skönt att hon flyttar till sthlm på fredag :)

Hur som helst, ska fixa lite lunch nu och sen fortsätta men jag får uppdatera snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback