kämpar på

kämpar på med min ena hemtenta men det går trögt...hittar helt plötsligt massa roliga sidor på internet istället :) egentligen borde jag dra ut internet så jag kan koncentrera mig....

ikväll ska vi på hockey, eller C ville gå men inte själv så jag fick offra mig....gillar inte hockey så jätte mycket, mycket roligare med fotboll för där ser man iaf killarna :) I hockey är dom så påpälsade sen är de lite halvskabbiga om jag får säga mitt....utan tänder, orakade osv....

ska försöka åka in lite tidigare och gå runt i affärer, köpte ett par leggings och en kofta igår. C hittade desto mer och mycket fint kom han hem med! Ska iaf försöka hitta lite linnen att ha under kläder och sen får jag se vad mer jag hittar, det är inte så stort utbud där men men

Åter till studierna för snart är det dags att göra sig iordning

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja jag såg dem idag faktiskt. Provade dock inte dem eftersom jag vill ha ngt mjukt runt magen imed snittet.

ha en trevlig kväll. jag och tilde saknar dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback