helgen

Helgen var ganska lugn.
I lördags när vi stigit upp begav vi oss till IKEA först, sen till bauhaus och sist till mediamarkt. Vi skulle gå igenom allt vi tänker skaffa till köket för att få ett hum om hur mycket det komer kosta och jag tror det blir bra! Berättar mer sen när vi väl har bestämt oss eftersom vi ändrar oss hela tiden :)

På eftermiddagen kom Patrik och Amy hit och fikade. Sen blev jag sugen på att göra något så vi åkte till Kista och tittade lite i affärer, åt och gick på bio. Såg grand torino och den var riktigt bra!

I söndags sov vi länge och efter det åkte vi till en kakelaffär men dom hade stängt så det var bara att åka hem igen....
resten av söndagen tog vi det lugnt

Idag har jag varit i västerås, kändes konstigt eftersom jag inte varit där på lite mer än 1 år. Har ju valt att läsa allt på distans men nu behöver jag vara där lite eftersom vi har handledning i examensarbetet.
När jag kom hem var det bara att sätta igång med middagen blev risotto och lax. Sen har det blivit lite TV och nu precis en dusch.

Ska snart lägga mig hade jag tänkt, har en del att göra imorgon så då kan det vara bra att vara utvilad!

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback