Helgen i Romme

Vi kom hem igår, utan brutna ben coh armar :)
Var så slut att jag inte orkade blogga igår, men nu så!

Åkte ju upp efter C´s jobb i fredagfs, tyvärr vart det ganska sent efterom C kom på att han varken hade stavar eller skidglasögon haha så vi fick stanna och köpa det, sen åt vi med.
Hur som helst, körde lite fel men vi hittade till slut!

Väl där uppe mötte vi upp min moster, hennes man och Lukas (Alexandra är på teneriffa med sina farföräldrar).
Gick och la oss ganska tidigt för att få lite sömn innan backarna väntade!

På lördagen åkte iv skidor hela dagen, gick sådär måste jag säga. Tycker mycket bättre om Idre där jag känner till backarna och kan åka på. Eftersom vi itne åkt på ca 3 år tog vi det lugnt i början men sen mot slutet klarade vi av några röda backar med.

     

På kvällen åt vi raqlette (vet ej hur det stavas) och sen blev det chips och dipp till melodifestivalen.

På söndagen var det dags igen att bege sig ut i backen.
     

Backarna var ganska isiga och fulla med snöhögar så åkningen var ingen höjdare tyvärr. Åkte iaf på tills liftarna stängde och då var det dags att åka hemmåt igen

 

Tack snälla pappa för att du tog hand om våra gulliga hårbollar :)
Tack moster med familj för att vi fick följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback