Galen!

Tror jag blir galen, håller på att dammsuga här hemma men efter 2 minuter dör dammsugaren sen kör den igång igen efter ett tag och dör igen efter 2 minuter...sådär håller den på som en enda karusell! Vi har iofs en ny dammsugare i källaren men det orka jag inte gå och hämta. Fast nu tror jag verkligen det bli skroten för den här!
Fast den är ju inte ens gammal...tror den är ca 3-4 år är det gammalt?
Aja, det kanske inte alltid är "märkes grejer" som är bäst...

hur som helst, det bli ingen middag igår med våra vänner. KJ mådde dåligt så vi sköt upp det till nästa vecka.
Skulle ha passat barnen idag men även det blev inställt.

Så nu har jag tid att plugga :)

Jobbade även idag, så sjukt mycket, Tror jag gnällde sönder allas stackars öron haha men de gör ingenting eller hur Camilla ;)
Efter jobbet tog jag pappas bil och körde bort till BrommaZoo. Ganska långt för att åka och köpa kattsaker men det är det värt för dom har dom bästa grejerna och bara det bästa är bra nog åt våra hårbollar :)
Köpte på mig massa mat, kattsand och sen en super bra borste. Vi har två andra borstar som vi kammar Tiger med nästan dagligen men han fäller så mycket iaf. Denna borsten är ny och hon i affären rekomenderade den varmt *säljknep* men jag gick på det! Så det blev en sån, tyvärr heeemskt dyr *suck*, men när jag kom hem och kammade Tiger lite smått så lossnade det hur mycket som helst så jag kanske rekomenderar den själv? Får se när jag provat den mer ingående haha

Sen åkte jag till centrum och provade kavaj/jackan men kunde inte bestämma mig mellan två storlekar så jag väntar nog lite och ser om jag tappar några kilon innan våren :)
Hoppas den finns kvar bara!

Nu ska jag se om dammsugaren är mer samarbetsvillig för nu har den  fått vila en stund :)

Kanske ska åka till svärmor idag, hon fyllde år igår men var inte hemma. C har inte fått tag i henne ännu. Hon springer jämt på en massa möten och sånt så man vet aldrig om hon är hemma eller inte...aja det visar sig

Kommentarer
Postat av: camill

Äsch så farligt vare inte.. Mer synd om dej som fick stå ut med mitt dåliga humör.. haha..

2009-03-06 @ 10:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback