duschen?

Varför är det så svårt att bara stiga in duschen och göra sig fin? Missförstå mig inte, jag älskar att duscha men det blir ett jobbigt moment när man ska tvätta håret och då drar jag mig för det. Hela efterproceduren med att föna och eventuellt platta får mig att göra hundra saker innan jag orkar ta mig igenom det...ska bara göra det här, ska vara skriva klart det där osv....

Men nu SKA jag gå in efter detta blogginlägg!

Igår var vi som sagt på IKEA, skulle köpa överdrag till stolarna men aldrig i livet att jag lägger 1500 på det för bara några veckor tills lillen lär sig! Så vi köpte 6 filtar istället och slängde på stolarna. Så katastrofalt fult men vad gör man? Fick även köpt 2 nya ljus trots C´s utläggning om att vi har ljus för resten av livet hemma...men killar förstår ju inte! Jag älskar ljus och det hör faktiskt till när man åker till IKEA att köpa minst ett!

När vi kom hem igen blev det mat sedan ett samtal med min älskade Denise! Saknar dig massor och längtar efter att få se lilla Tilde. Men snart snart....
Tyvärr måste jag ju fokusera på skolan just nu, jag är ju klar snart *pust* eller så bir det ett år till....ligger fortfarande i valet och kvalet....får se när sommaren kommer om jag får tag i några bra jobb för arbetslös tänker jag inte sitta!

Nä duschen var det ja.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hatar att duscha för att jag fryser efterråt. Mitt hår har jag ju inga problem med eftersom det är tunnare än ett nyfött barns jaja, inte deppa för det Men jag hade varit tacksam om jag någon gång hade behövt dra en borste genom mitt......

2009-03-13 @ 10:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback