däckad

Har legat däckad i feber i 2 dagar nu och börjar bli rejät trött på det! Igår var det sängläge i soffan hela långa dagen, sov och drack vatten var det jag gjorde...

Idag har jag gärna velat ligga i soffan men var tvungen att avsluta tentan som ska vara inne på måndag. Den är iaf klar nu ska bara läsa igenom den....hoppas den blev bra!

Håller på med middagen nu, C kommer lite senare eftersom ha nhade frisörtid. Vill gärna gå till frisören jag med, har lust att bli lite ljusare i håret tills i vår men vi får se hur det blir det med....

Nä nu ska jag inta soffan igen innan C kommer hem

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig gumman!

Postat av: camilla

men stackare har du varit sjuk?

Tur att du inte ska jobba i helgen då!

Krya på dej!

2009-03-21 @ 06:36:23
Postat av: martina

HejSjukling!!

Varför ska vi alltid bli sjuka...

segt!!



ringas på måndag?!

snart kommer jag upp

puss

2009-03-21 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback