Veckan

Veckan som har varit har inte varit nådig, har absolut inte gjort annat än att jobba tyvärr.
måndag 14-20
tisdag 8-20
onsdag 8-20
torsdag 8-20
fredag 8-14
lördag ledig
söndag 9-16

Igår firade vi iaf midsommar ute på ekerö, var hemma hos C´s vän Bobbo. Var jätte trevligt med massa mat, prat och dricka.
VI tog en taxi hem till C´s föräldrar vid 3 tiden och gick och la oss på en gång. Vaknade vid 11 men åkte inte hemmåt förren strax efter 14. Har varit en jätte trevlig midsommar och jag är riktigt trött. Tror det beror på att jag jobbar så mycket och sovit dåligt.

Nu har vi iaf sett en film och det är dags att krypa under täcket så jag orkar med morgondagen på jobbet. Blir en relativt kort dag sen kanske vi åker ut till mamma och pappa en sväng men vi får se.

Ska verkligen försöka ta tag i uppdateringen här på bloggen men ibland räcker tyvärr inte orken till. Nästa vecka blir lite lugnare iaf så jag ska göra ett försök iaf.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback