Uppdatering

Förlåt min frånvaro har haft fullt upp.

I fredags presenterade vi vårt examensarbete. Vi har ännu inte fått betyg men vi alla fick lite kompletteringar. Vi har kommit överrens om att endast göra de mindre kompletteringarna istället för att göra mycket halvdant så får det bli som det blir. Någonstans innerst inne vet jag att vi kommer att få göra om kompletteringen och lämna in i september men det gör inget för mig.
En del av mig har tagit examen och är väldigt lycklig även om den andra delen av mig vet om att jag ska göra klart examensarbetet och mina två rest tentor.
Hur som helst, imorgon ska jag till min moste och få hjälp med mitt CV sen är det dags att söka jobb så håll tummarna om att jag snart kan säga upp mig från ICA. Dagen jag säger upp mig ska jag bjuda på skumpa! Hör du det Camilla :)

Direkt efter min presentation åkte jag hem och bytte om för att åka vidare till Amys mottagning. Det var jätte trevligt och massa god mat. Satt kvar till 21.30 och då kände jag att jag inte orkade hålla mina ögon öppna längre så vi åkte hem. Började titta på film men jag somnade ganska direkt

I lördags åkte C iväg för att hjälpa sin moster att flytta, själv fick jag ut på en promenad. Åkte och mötte upp honom och sedan åkte vi till Ekerö där Ajja (C´s systersdotter) firade sina 4 års dag. Prinsessan fick en cykel så hon var i sjunde himlen :)
Vi satt ute och solade oss länge innan det blev middag och vi åkte därifrån. Åkte förbi Bobbo och några till av C´s kompisar men stannade inte så länge.

I söndags vaknade vi ganska tidigt, åkte till Täby Centrum och jag köpte en morsdag present till min mamma, sen åkte vi ut till dom. Mamma bjöd på en jätte god lunch och efter några timmar åkte vi till C´s farmor. Hon brukar alltid bjuda på restaurang på morsdag så vi åt massa god mat...

Det var väll helgen i korta drag, som ni märker flängde vi runt rätt mycket men det är alltid trevligt att träffa familjen!

ps. Karin, STORT grattis! Väldigt kul att läsa! Är du helt klar nu? kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är jättevanligt att man får komplettera något, det viktigaste är bara att man gör kompletteringen så man får ut sin examen. Jag är säker på att du kommer att klara både kompletteringen och dina resttentor galant. Du behöver bara lite ledigt så du kan vila upp dig efter tre tuffa år. Sedan kommer du att finna inspiration igen. Jag är helt färdig nu ja, ska bara titta igenom arbetet en extra gång innan jag skickar iväg det till företaget som jag har gjort arbetet åt. När de sedan har gett sitt godkännande så kan jag publicera det. =) När kommer ni att ha eran ceremoni? Vi har vår på torsdag. Kram

2009-06-02 @ 13:22:34
Postat av: Camilla

Skumpa=JAAA!

Bea slutar=NEEEJ...

Föresten, har du någonsin varit me om att de är upptaget på Tidsam när man ska rapportera tidningar.. =/ skit konstigt..

2009-06-02 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback