Tisdag

Varje morgon vill jag abra lägga mig ner och sova ett par timmar till samtidigt som jag absolut lovar mig själv att jag INTE ska vara uppe efter 22 på kvällen men varje kväll "glömmer" jag bort det och så rinner klockan iväg...

Har iaf en bra ursäkt, har sytt upp min rosa klänning från asos så nu kan jag använda den! Sedan köte jag även en långklänning från MQ (kom på att jag inte visat den ännu) och den sydde jag in för den var lite för lös i modellen.
Skulle behöva sitta och sy ett par timmar till för det finns en del som ska sys upp och sys in men det får vänta till en annan dag.

C kom hem sent eftersom det varit företagsgolf och min älskade kom 2:a av alla 50 som var med! Riktigt duktigt tycker jag.
Han kom med förslaget häromdagen att jag skulle börja spela så vi har en gemensam hobby haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Såg framför mig hur vi går på golfbanan i likadana kläder och allt matchar haha vad hemskt! Jag tror dock inte att mitt icke existerande tålamod räcker för golf men vem vet..kanske en dag

Idag gick jobbet ganska fort och vid två fick jag äntligen gå hemåt, skönt att promenera i solen för idag är det riktigt varmt! Vi har inte sol på balkongen här hemma på eftermiddagen så jag kunde itne sitta ute i solen men nästa vecka ska jag cykla ner till sjön och lägga mig. Snodde med min en cykel från mamma som jag ska använda.

Imorgon väntar en ny jobbdag och även imorgon slutar jag 14, ska köra Zorro till veterinären för han ska kastreras. Vi orkar verkligen inte med honom men dom ville vänta tills han är helt återhämtad i sina tarmar men vi kan verkligen itne vänta, han jamar och har sig heeela nätterna. Nu ska han äntligen bli kvitt sina bollar och vi hans gnäll, perfekt!

Dags att lägga sig i sängen, trött efter en lååång powerwalk så jag säger sov gott

Kommentarer
Postat av: martina

gud vad skönt med powerwalks, nu har jag med införskaffat sköna promenad skor...så nu jäklar...



hihihi



josefinas låter underbart bra



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback