Söndag

Det har regnat non stop i två dagar nu och jag håller på att bli galen på riktigt! ska även denna sommar regna bort?

Hur som helst, skulle testa en locktång som jag lånat av Alina men jag fattade itne alls hur den fungerar för håret blev rakt och topparna såg ut som en risbuske....
Istället gjorde jag håret vågigt med plattången istället och det blev så fint! Ska visa en annan dag för jag orkar inte fota nu men såhär kommer jag definitivt att ha fler gånger!

I eftermiddags åkte vi hem till Stoffe och Pernilla och deras små prinsar Neo och William. Vi grillade goda hamburgare och hallonpaj. Var jätte trevligt eftersom vi inte setts på jätte länge. Får ta och ses oftare!

Nu ska vi se vidare på filmen på femman innan det är dags att lägga sig, har en låååång vecka framför mig med massa massa jobb....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en trevlig vecka, jobbar du under midsommar med?

Postat av: Emelie

Nej, jag jobbar faktiskt bara tisdag-torsdag denna veckan =)

2009-06-15 @ 09:33:40
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Camilla

Grillade ni hallonpajen?

Hahaha! Ses snart!

Puss

2009-06-15 @ 11:56:11
Postat av: Anonym

Trevlig midsommar gumman. Älskar dig!

2009-06-19 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback