Måndag

Igår jobbade jag 9-16, skönt att stänga tidigareo ch få gå hem. Mötte upp mamma och C och åkte tillsamamns till Åkersberga. Pappa bjöd på restaurang innan vi åkte hem till dom.
Hjälpte mamma att fixa lite innan vi åkte hemåt igen.

Idag har jag jobbat 8-14 och dagen gick fort. När jag kom hem kom en enorm trötthet sköljandes över mig och jag somnade i soffan nästan 2 timmar! Var verkligen välbehvligt eftersom jag sovit så dåligt. Slarvat med att gå och lägga mig i tid....

När C kom hem gjorde vi middag och sen blev det en powerwalk med min moster.

Denna vecka jobbar jag:
tisdag 8-14
onsdag 8-14
torsdag 8-20
fredag 8-14
lördag ledig
söndag ledig

Med andra ord har jag en skön vecka framför mig med endast en jobbig dag.

Snart är det semester och det ser jag verkligen fram emot. Mycket roligt kommer att hända och det kommer att resas en del men jag älskar ju att resa! Sen är det ju min 25 års dag....med blandade känslor....inte kul att bli närmare 30 men kul att fylla år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback