lördag

var ute och promenerade ca 50 minuter i regnet för det kom regn iaf! resten av dagen har regnet öst ner...så tråkigt! tänk om hela sommaren blir såhär?

Iaf, efter promenaden åkte jag till affären och köpte lite frukost, närj ag kom hem sov C fortfarande så jag ställde mig och gjorde frukost, det blev äggröra, ciabatta och smoothie, gott!

Efter frukosten kammade vi Tiger som blev så fin! och sen körde vi dammsugaren en kort sväng. Duschadeo ch klädde på oss och åkte iväg till zoo affären för att köpa kattsand och mat men maten var slut så det är tur att vi har så det räcker till nästa vecka när dom får in den igen.

På eftermiddagen la vi oss i soffan för att kolla på film men båda somnade...vaknade vid 6 och gjorde middag, Idag blev det tacos framför sommarkrysset på TV.

Just nu kollar C på någon film jag inte har lust att se så jag tänkte gå och duscha och peela, raka och göra ansiktsmask. Mysigt med till för mig själv.

Imorgon ska vi till Pernilla och Stoffe och de två små söta prinsarna för att grilla lite, länge sen vi träffade dom så det ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Här har det med regnat ;(

Kan kanske trösta sig med att man jobbat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback