Helgen

Har inget roligt att uppdatera er om. Jobbade igår 8-16, skönt att stänga 3 timmar tidigare kan jag säga helgen känns så mycket kortare. När jag kom hem gick jag ut på en powerwalt mede min moster, blev den korta rundan på 50 minuter idag. Hade tytvärr ingen ork för annat.

Sen blev det lasagnette till middag och underbart goda jordgubbar.

Idag har jag jobbat 9-19, dagen gick hyffsat fort iaf.

Nu är det dags att sova, imorgon börjar mitt sommarjobb som varar fram till semestern om 5 veckor *suck* inge kul att sitta instängd på jobbet i 5 veckor men lite sol kanske jag hinner med om solen behagar att visa sig vill säga. Än så länge lyser den väl med sin frånvaro och kallt är det med. Var hände med alla underbara somrar man hade som barn? Då var det alltid varmt och man kunde bada varje dag....

Hur som helst, imorgon ska jag försöka hinna upp till centrum innan jag börjar vid 2 tiden och sen vill jag ut och gå en promenad med. Ska vi mötas upp i centrum camilla och gå tillsammans?

Till Karin: vad kul med ceremoni, vi har inget sådant tyvärr! Har du hittat något jobb ännu?

sov gott

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaaa men de kan vi göra!

Jag är där typ tjugo i två..

Men ring mej sen om du vill!

2009-06-08 @ 09:27:29
Postat av: Karin

Vad duktig du är som har powerwalkar. Jag måste också komma igång med att röra på mig. Ska ni hitta på något kul under semestern? Vad tråkigt att ni inte hade någon ceremoni. Vi hade vår i en kyrka där vi fick intyg och blommor, var en jättetrevlig avslutning på 3 års slit. Nä jag har inte hittat något jobb än, men söker för fullt. Är ju inte direkt den ultimata arbetsmarknaden vi kommer ut till heller. Annars kanske man får ta och läsa den där magistern också om den kommer igång. Kram

2009-06-09 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback