Värmdö golfklubb

I onsdags åkte jag och C och mötte upp Bobbo och Kjelle för att få låna Bobbos systers hus och kunna festa till det på Värmdö Golfklubb. Det är verkligen riktigt kul på onsdagar, mycket folk och bra musik. Vi började med att bada lite bubbelpool innan vi grillade och gjorde oss i ordning. Väl där dansade vi så mycket att jag trodde mina fötter skulle gå av :)

Blev lite bilder och den bästa kommentaren kom från en tjej som kommer fram till vårat bord och säger: Vad händer som man sätter sig vid det här bordet och inte har något randigt på sig? haha som vi skrattade eftersom vi alla har randiga tröjor på oss. Snabbt som sjutton tog jag av mig tröjan eftersom jag endast hade den på eftersom det var kallt haha.

       

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback