världens bästa pojkvän

Jag måste verkligen ha världens bästa pojkvän. I fredags fick jag min födelsedags present! och titta bara vad jag fick:





En canon EOS 450D
Ett minneskort på 4G med snabbhastighet
Ett extra obejtiv med bra zoom
En väska att bära allt i
Försäkring
En dvd med instruktioner för kameran och hur man tar bra bilder.

Jag blev så sjukt glad av denna present, det finaste jag fått! Han visste att jag gärna hade velat ha med mig en på vårat äventyr imorgon så därför fick jag den lite tidigare.

Jag håller fortfarande på att lära mig men den går bra, sen finns det givetvis saker som kommer att ta tid men jag ska bli expert på att ta snygga kort! Har redan lyckats ta en bild som C´s familj blev riktigt imponerade av :)

Tusen tusen tusen tack älskling, älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

NÄÄÄÄ lägg av du fick den, så jäkla underbart.

får vi köra digitalkortsrace hos er när jag kommer upp....



CONNY du är BÄST



puss bästis M

Postat av: Denise

Inser du vilken snäll pojkvän du har!?=)

2009-07-29 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback