söndag

Söndag och jag är uppe sedan någon timme. Har knappt sovit en blund eftersom katterna har härjat heela natten, håller på att bli galen på dom! Dom brukar alltid sova när vi sover men inte inatt, inatt har dom bara sprungit runt och jagat varandra *suck*

Gick iaf upp eftersom jag ville få en tvätt tid och det  fick jag, när jag står där nere kommer en annan och vill tvätta så jag hade verkligen tur att jag hann före :)

Igår var vi och hälsade på C´s föräldrar på ekerö, jätte trevligt. Hans syster med barnen var där. Jag plockade en massa hallon som jag ska ta med till mamma idag, då blir hon glad :) Med andra ord ska vi hälsa på mina föräldrar idag, grilla lite men det blir en tidig hemgång...har en del att fixa inför imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback