Malmö och Halmstad

Har ju så mycket att berätta! Vet inte vart jag ska börja....

Förra måndagen åkte jag ner till Malmö för att hälsa på denise, peter och urgulliga tilde. Hade verkligen sett framemot att äntligen få träffa prinsessan och hon var verkligen sockersöt! Så otroligt go och bara skrattade hela tiden.
Självklart var det även kul att träffa denise och peter :) Vi hade mysiga dagar med mycket tjejsnack, rundor på stan och mys på kvällarna.
Kändes jobbigt att åka därifrån eftersom man vet att det kommer att dröja tills vi ses igen! Men det är ju bra att längta, tråkigt bara att man inte kan följa tilde i sin utveckling på samma sätt. Nästa gång vi ses kommer hon säkert kunna gå och allt :(

Hur som helst, efter ett par fantastiska dagar i malmö åkte jag vidare till Martina i Halmstad på torsdagen. Var underbart att få träffas bara vi för en gångs skull :)
Hade superdagar med mycket prat, gå på stan och en hel del fest. Behövde verkligen lägga in mig på rehab när jag kom hem haha. Fick träffa Martinas underbara vänner som verkligen är hur goa som helst. Tråkigt att Pernilla alltid jobbar när jag är nere men så är livet, hann träffas en liten stund iaf :)

På måndagen åkte jag hem igen till C.
Som vanligt är jag dålig på att fota så det blev dessvärre inga bilder i malmö men jag (martina) fick med några kort från halmstad iaf.

      

Tusen tack min underbara vänner för denna vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback