1 vecka

ska vara borta hemmifrån 1 vecka, åkte i måndags och kommer hem på måndag. Självklart saknar jag C men det går mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Är iofs i goda vänners sällskap så det beror nog på det!

nu är jag iaf i halmstad efter några dagar i malmö hos denise, peter och tilde. Hade jätte bra dagar där.

Här i halmstad har vi legat och glassat oss vid poolen nu på eftermiddagen och ikväll blir det nog en sväng till punch. Morgondagen är smått planerad liksom resten av veckan. Kommer ha varit en supervecka och semestern har verkligen börjat riktigt bra!

När jag sedan kommit hem igen väntar 3 underbara veckor tillsammans med C. Vad vi ska hitta på får ni läsa om här :)

Nu ska jag gå och vara lite social, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback